Autoglas Kurt in Beveren

AUTORUITEN HERSTELLEN, VERVANGEN EN BLINDEREN.
DÁT IS HUN PASSIE, DAT IS HUN VAK.

Uw garantie op vakwerk? Dat is de jarenlange ervaring van Autoglas Kurt. Maar ook de keuze voor de beste materialen op de markt maakt het verschil. Uw auto, vrachtwagen of bedrijfsvoertuig wordt voorzien van autoglas dat vervaardigd is door Saint-Gobin en Pilkington, twee gerenommeerde merken met een ijzersterke reputatie.

Ze verfijnden hun aanpak doorheen de jaren. En bouwden een knap klantenbestand op van particulieren, ondernemingen en zelfstandigen die veilig en met een helder zicht de weg op willen.

Autoglas Kurt is lid van Duurzaam Repareren, een kwaliteitskeurmerk voor autoglasherstellingen. Dit certificaat verzekert u van kwaliteitswerk met jarenlange tevredenheid.

WebKrunch is verantwoordelijk voor het webdesign, de webontwikkeling en de zoekmachineoptimalisatie van Autoglas Kurt in Beveren.

Webdesign

Gebaseerd op de wensen van de klant creëerde WebKrunch een eerste design in Photoshop. Dit design werd dan voorgelegd aan de klant in .PDF en op basis van bemerkingen aangepast waar nodig. Een “webdesign” is niet meer dan een eerste opmaak voor elke (mogelijke) pagina. Zo krijgt onze klant reeds op voorhand een idee van hoe de afgewerkte website eruit zal gaan zien.

Webontwikkeling

De website van Autoglas Kurt werd ontwikkeld op het CMS WordPress. Dit is een sterk “open source content management system” dat ontwikkelaars toelaat mooie, krachtige websites te creëren, die steeds gemakkelijk aan te passen door klanten en/of beheerders. Ook bij dit project werd veel aandacht geschonken aan de mobiele versie van de website. Deze is volledig responsief en past zich aan aan alle courante resoluties en media formaten (PC, laptopt, tablet, smartphone, …).

Zoekmachineoptimalisatie

Elkeen van onze projecten is pas klaar om de studio te verlaten nadat het voorzien is van een “volledige zoekmachinoptimalisatie”. SEO is bij WebKrunch immers geen optie, maar een vast onderdeel van elk project, dat reeds begint bij het intake gesprek. Een goede score in de zoekmachines vraagt om een totaalaanpak: goede paginatitels, sterke metadescriptions, open graph meta tags, correcte title tags, propere html, enzovoort. Ook voor de website van Tsinova werd het onderste uit de kan gehaald.

02WebKrunch in de spotlight.Wat onze klanten over ons vertellen

Rob Swolfs

Recensie via Sortlist
"WebKrunch bouwde de volledige website van mijn bedrijf. Maatwerk tot in de puntjes, dat moet gezegd. Zowel op het gebied van functionaliteiten, SEO als design werden mijn aanwijzingen stipt gevolgd. En als dat niet gebeurde, was daar een bijzonder goede reden voor, onderbouwd met advies dat hout sneed - en, toegegeven, dat het eindresultaat gewoon beter maakte. "

Ilse Sneyders

Recensie via Google
"Er werd echt geluisterd en op maat van mijn noden en doelpubliek een concept uitgewerkt. Veel terugkoppeling en mogelijkheid tot eigen inbreng."

Katleen Eeckels

Recensie via Facebook
"Ik ben héél tevreden over mijn nieuwe website. Goede en snelle service! De website was voor de deadline klaar. Ik heb er positieve reacties over gekregen."

Wilt u meer klanten aantrekken via uw website, beter scoren in de zoekmachines of écht communiceren via sociale media?

Contact