Autoglas Kurt

Autoglas Kurt in Beveren

Klant : Autoglas Kurt
WebKrunch-Referentie-autoglas-kurt

AUTORUITEN HERSTELLEN, VERVANGEN EN BLINDEREN.
DÁT IS HUN PASSIE, DAT IS HUN VAK.

Uw garantie op vakwerk? Dat is de jarenlange ervaring van Autoglas Kurt. Maar ook de keuze voor de beste materialen op de markt maakt het verschil. Uw auto, vrachtwagen of bedrijfsvoertuig wordt voorzien van autoglas dat vervaardigd is door Saint-Gobin en Pilkington, twee gerenommeerde merken met een ijzersterke reputatie.

Ze verfijnden hun aanpak doorheen de jaren. En bouwden een knap klantenbestand op van particulieren, ondernemingen en zelfstandigen die veilig en met een helder zicht de weg op willen.

Autoglas Kurt is lid van Duurzaam Repareren, een kwaliteitskeurmerk voor autoglasherstellingen. Dit certificaat verzekert u van kwaliteitswerk met jarenlange tevredenheid.

Bekijk de website van Autoglas Kurt

WebKrunch is verantwoordelijk voor het webdesign, de webontwikkeling en de zoekmachineoptimalisatie van Autoglas Kurt in Beveren.

Webdesign

Gebaseerd op de wensen van de klant creëerde WebKrunch een eerste design in Photoshop. Dit design werd dan voorgelegd aan de klant in .PDF en op basis van bemerkingen aangepast waar nodig. Een “webdesign” is niet meer dan een eerste opmaak voor elke (mogelijke) pagina. Zo krijgt onze klant reeds op voorhand een idee van hoe de afgewerkte website eruit zal gaan zien.

Webontwikkeling

De website van Autoglas Kurt werd ontwikkeld op het CMS WordPress. Dit is een sterk “open source content management system” dat ontwikkelaars toelaat mooie, krachtige websites te creëren, die steeds gemakkelijk aan te passen door klanten en/of beheerders. Ook bij dit project werd veel aandacht geschonken aan de mobiele versie van de website. Deze is volledig responsief en past zich aan aan alle courante resoluties en media formaten (PC, laptopt, tablet, smartphone, …).

Zoekmachineoptimalisatie

Elkeen van onze projecten is pas klaar om de studio te verlaten nadat het voorzien is van een “volledige zoekmachinoptimalisatie”. SEO is bij WebKrunch immers geen optie, maar een vast onderdeel van elk project, dat reeds begint bij het intake gesprek. Een goede score in de zoekmachines vraagt om een totaalaanpak: goede paginatitels, sterke metadescriptions, open graph meta tags, correcte title tags, propere html, enzovoort. Ook voor de website van Tsinova werd het onderste uit de kan gehaald.

Contacteer ons

Op zoek naar een partner voor uw webdesign, webontwikkeling, SEO copywriting en / of zoekmachineoptimalisatie?

Onze experts helpen u verder!

Enkele van Onze klanten

referentie-logo-century-21
Referentie Logo Vlaamse Overheid
Referentie Logo Bouteligier & De Kerf
Referentie Logo Dagvers
Referentie Logo Baltic Adventures
Referentie Logo Keurslager
Referentie Logo Antwerp Rehab Training
Referentie Logo Essensys
Referentie Logo Just Eat
Referentie Logo De Somer
Referentie Logo Ginotti
Referentie Logo Woordnatie
Referentie Logo Gelato Factory
Referentie Logo Chairz
Referentie Logo Elzenhof Lier
Referentie Logo Styllies
Referentie Logo Netflow IT
Referentie Logo Zanza.be
Referentie Logo VC Schilderwerken
Referentie Logo DD Architect
Referentie Logo Coachingplanet