Beerse Leeft

Beerse Leeft in Beerse

Klant : BeerseLeeft
webkrunch-realisaties-mockup-beerse-leeft

Suggestie-site BeerseLeeft

Inwoners van Beerse en deelgemeente Vlimmeren kunnen voortaan terecht op de website www.beerseleeft.be om suggesties te doen over dingen die anders of beter kunnen, reclame te maken voor evenementen of een zicht te krijgen op wat er allemaal te doen is. “In de ‘ge zijt van’-groepen worden berichten te vaak in het belachelijke getrokken”, zegt bedenker Chris Cnaepkens.

Positief alternatief voor ‘ Ge zijt van…’

Het is eigen aan Facebookgroepen als ‘ge zijt van’ dat er op geplaatste berichten soms tot honderden reacties komen die vaak negatief zijn of waarin de plaatser belachelijk wordt gemaakt. “Met beerseleeft.be hoop ik eigenlijk een alternatief te kunnen bieden”, zegt Chris Cnaepkens.

bekijk de Facebookpagina van BeerseLeeft

Suggesties van burgers voor burgers

De website en Facebook-pagina van “Beerse leeft!” werden speciaal ontwikkeld voor de plaatselijke middenstand, horeca, toerisme en burgers. Op de website kunnen suggesties worden gepost, evenementen worden bekend gemaakt en kalenders worden geraadpleegd.

Suggesties voor prettigere winkelervaringen, toeristische activiteiten of een toffe activiteit in samenwerking met de lokale horeca horen thuis op deze website en worden automatisch gekoppeld aan de Facebook-pagina.

Op de Facebook-pagina worden alle ideeën samengebracht en kunnen bezoekers hun mening uitbrengen door een project te “liken” of in een poll te stemmen.

Initiatiefnemer Chris Cnaepkens houdt zo voeling met wat er onder de lokale bevolking leeft en kan deze informatie doorspelen aan de bevoegde instanties. WebKrunch had een belangrijke inbreng in het project, met name in het boosten van de Facebook-pagina.

Via Facebook een boost

Een volledig nieuwe opbouw van de pagina met het juiste design, waarbij beeldmateriaal en tekst op elkaar afgestemd zijn en naadloos gecombineerd worden. De grafische opbouw wordt ondersteund door een mooie luchtfoto van de gemeente en bijbehorende profielfoto. Erg aansprekend en herkenbaar.

WebKrunch zette een campagne op in de periode juli tot en met september 2018 om de bekendheid van de pagina bij de lokale bevolking van Beerse en Vlimmeren te optimaliseren. Op het einde van de actie werd de kaap van 800 volgers doorbroken en konden verschillende posts op méér dan 100 likes rekenen. Een burgerplatform gedragen door sociale media, overtuigend op alle denkbare manieren.

Contacteer ons

Ook scoren met een nieuw project? Contacteer ons dan vandaag nog!

+32 (0) 3 435 02 05

Enkele van Onze klanten

referentie-logo-century-21
Referentie Logo Vlaamse Overheid
Referentie Logo Just Eat
Referentie Logo Bouteligier & De Kerf
Referentie Logo Keurslager
Referentie Logo Essensys
Referentie Logo Zanza.be
Referentie Logo De Somer
Referentie Logo Antwerp Rehab Training
Referentie Logo Ginotti
Referentie Logo Dagvers
Referentie Logo Woordnatie
Referentie Logo Baltic Adventures
Referentie Logo Gelato Factory
Referentie Logo Chairz
Referentie Logo Elzenhof Lier
Referentie Logo Styllies
Referentie Logo Netflow IT
Referentie Logo VC Schilderwerken
Referentie Logo DD Architect
Referentie Logo Coachingplanet