De Duivelse Pronostieken in Antwerpen

Wie waagt er nu niet graag een gokje

Tijdens het EK van 2016 ontstond de Facebookpagina van ‘Duivelse Pronostieken’. Allereerst al een ludieke pagina onder vrienden, maar al snel groeide de pagina. Ook andere Facebookgebruikers vonden hun weg naar de talrijke berichten en waagden hun gokje.

Er werden verschillende prijzen weggeven zoals: T-shirts, tegoedbonnen en zelfs een relax arrangement!

Winnen ze of winnen ze niet

De Duivelse Pronostieken is een Facebookpagina voor liefhebbers van een gokje. Bij iedere belangrijke voetbalwedstrijd die de Rode Duivels op het EK-2016 speelden, gaf de pagina tal van prijzen weg. De enige voorwaarde was dat de deelnemers het winnende team konden voorspellen.

Voetbalminnend België had hoge verwachtingen voor de nationale ploeg op dit Europese kampioenschap. De beheerders van de Facebook pagina speelden hier handig op in en beloonden de bezoekers die een juiste pronostiek invulden met mooie prijzen.

De pagina biedt veel achtergrondinformatie, beeldmateriaal en randgegevens. Zogenaamde meme’s, met tekst verrijkte afbeeldingen over een actueel gegeven, zorgen voor de nodige dynamiek. Het algemene concept dient als basis voor diverse grote sportevenementen.

Facebook boost nodig

WebKrunch kreeg als opdracht om de pagina op te zetten, in de ether te brengen en visibiliteit te geven, dat wil zeggen bij de juiste doelgroep te introduceren.

Een leuke lay-out, aansprekende inhoud en het peilen of zelfs uitlokken van interactie vormden het uitgangspunt. De resultaten van de Rode Duivels op het veld bepaalden wie zich tot de winnaars mocht rekenen.

WebKrunch Scooooooooooort!

Diverse posts hielden de pagina levendig en met een respons tot meer dan 1000 likes (!) per bericht bewees WebKrunch spijkers met koppen te kunnen slaan.

Een grotere visibiliteit, een ruimer bereik en hele sterke interactie met de bezoekers maakten van deze campagne een succes. Het aantal volgers ging hierdoor gestaag omhoog, waardoor deze klant op sociale media een erg volwassen profiel kreeg.

WebKrunch, excellente service “all the way”.

02WebKrunch in de spotlight.Wat onze klanten over ons vertellen

Rob Swolfs

Recensie via Sortlist
"WebKrunch bouwde de volledige website van mijn bedrijf. Maatwerk tot in de puntjes, dat moet gezegd. Zowel op het gebied van functionaliteiten, SEO als design werden mijn aanwijzingen stipt gevolgd. En als dat niet gebeurde, was daar een bijzonder goede reden voor, onderbouwd met advies dat hout sneed - en, toegegeven, dat het eindresultaat gewoon beter maakte. "

Ilse Sneyders

Recensie via Google
"Er werd echt geluisterd en op maat van mijn noden en doelpubliek een concept uitgewerkt. Veel terugkoppeling en mogelijkheid tot eigen inbreng."

Katleen Eeckels

Recensie via Facebook
"Ik ben héél tevreden over mijn nieuwe website. Goede en snelle service! De website was voor de deadline klaar. Ik heb er positieve reacties over gekregen."

Wilt u meer klanten aantrekken via uw website, beter scoren in de zoekmachines of écht communiceren via sociale media?

Contact