De Slaapboetiek

De Slaapboetiek in Borgerhout

Klant : De Slaapboetiek
webkrunch-realisaties-webdesign-de-slaapboetiek-borgerhout

Slaapwinkel De Slaapboetiek

Al sinds 1980 de referentie in slaapoplossingen. Kom langs in hun toonzaal in Antwerpen voor uw slaapoplossing op maat.

Een goed bed kopen is niet simpel. Sinds u de laatste keer een bed kocht is er wellicht veel veranderd, zowel qua manier van liggen als wat techniek en materialen betreft.

Om de juiste keuze te kunnen maken, heeft u vakmensen nodig. En die vindt u bij slaapwinkel De Slaapboetiek in Antwerpen.

Bekijk de website van De Slaapboetiek

Beddenwinkel De Slaapboetiek

Lekker en goed slapen is belangrijk voor de gezondheid en dat doe je dus best in een comfortabel bed. Een waarheid als een koe!

Daarom geeft De Slaapboetiek al sinds 1980 het beste slaapadvies met als motto “het betere slaapadvies voor ieders beurs”. Op maar liefst 1.000 vierkante meter kan iedere klant zijn ideale slaapcomfort vinden binnen een vooropgesteld budget.

Door de ongedwongen sfeer in de toonzaal voelt de bezoeker er zich snel thuis en is de drempel om een ideale slaapcombinatie uit te testen, niet hoog. Uiteraard wordt de klant ook met raad en daad bijgestaan als het gaat om meer technische informatie over lattenbodems, matrassen, boxsprings, zetelbedden, enzovoort.

Als beddenspeciaalzaak met jarenlange ervaring weet De Slaapboetiek nog te vertellen dat een bed enkel dient om te slapen en ook om… te vrijen. Gebruik je slaapkamer dus niet als kantoor, atelier of recreatieruimte, neem je hond of kat niet mee naar bed, vermijd ’s avonds zware maaltijden en langdurig gebruik van computer of gsm …

Gewapend met deze wijze raad ging WebKrunch aan de slag.

Website tijdig omdraaien, net zoals je matras

De bestaande website van De Slaapboetiek werd stevig onder handen genomen. Hoewel deze reeds was voorzien van enige optimalisatie om beter te scoren in de zoekmachines, stelde WebKrunch een grondige vernieuwing voor op basis de modernste technologie.

Het eindproduct oogt grafisch zeer rustig en overzichtelijk, heeft een gebruiksvriendelijke interface en brengt het volledige gamma van diensten en producten duidelijk in kaart.

WebKrunch zette een structuur op, waarbij de bezoekers van de website systematisch worden uitgenodigd om de showroom van De Slaapwinkel te bezoeken. Via deze zogenaamde “call-to-actions” ontstaat er een actieve, dynamische relatie met de surfer, die hierdoor wordt aangezet initiatief te nemen en contact te maken.

Opnieuw een sterke realisatie met duidelijke WebKrunch signatuur!

Contacteer ons

Ook op zoek naar een doordachte ommezwaai van jouw website?

Contacteer Jan en Alain.

+32 (0) 3 435 02 05

Enkele van Onze klanten

referentie-logo-century-21
Referentie Logo Vlaamse Overheid
Referentie Logo Just Eat
Referentie Logo Bouteligier & De Kerf
Referentie Logo Keurslager
Referentie Logo Essensys
Referentie Logo Zanza.be
Referentie Logo De Somer
Referentie Logo Antwerp Rehab Training
Referentie Logo Ginotti
Referentie Logo Dagvers
Referentie Logo Woordnatie
Referentie Logo Baltic Adventures
Referentie Logo Gelato Factory
Referentie Logo Chairz
Referentie Logo Elzenhof Lier
Referentie Logo Styllies
Referentie Logo Netflow IT
Referentie Logo VC Schilderwerken
Referentie Logo DD Architect
Referentie Logo Coachingplanet