Beddenwinkel De Slaapboetiek
Lekker en goed slapen is belangrijk voor de gezondheid en dat doe je dus best in een comfortabel bed. Een waarheid als een koe!
Daarom geeft De Slaapboetiek al sinds 1980 het beste slaapadvies met als motto “het betere slaapadvies voor ieders beurs”. Op maar liefst 1.000 vierkante meter kan iedere klant zijn ideale slaapcomfort vinden binnen een vooropgesteld budget.
Door de ongedwongen sfeer in de toonzaal voelt de bezoeker er zich snel thuis en is de drempel om een ideale slaapcombinatie uit te testen, niet hoog. Uiteraard wordt de klant ook met raad en daad bijgestaan als het gaat om meer technische informatie over lattenbodems, matrassen, boxsprings, zetelbedden, enzovoort.
Als beddenspeciaalzaak met jarenlange ervaring weet De Slaapboetiek nog te vertellen dat een bed enkel dient om te slapen en ook om… te vrijen. Gebruik je slaapkamer dus niet als kantoor, atelier of recreatieruimte, neem je hond of kat niet mee naar bed, vermijd ’s avonds zware maaltijden en langdurig gebruik van computer of gsm …
Gewapend met deze wijze raad ging WebKrunch aan de slag.
Website tijdig omdraaien, net zoals je matras
De bestaande website van De Slaapboetiek werd stevig onder handen genomen. Hoewel deze reeds was voorzien van enige optimalisatie om beter te scoren in de zoekmachines, stelde WebKrunch een grondige vernieuwing voor op basis de modernste technologie.
Het eindproduct oogt grafisch zeer rustig en overzichtelijk, heeft een gebruiksvriendelijke interface en brengt het volledige gamma van diensten en producten duidelijk in kaart.
WebKrunch zette een structuur op, waarbij de bezoekers van de website systematisch worden uitgenodigd om de showroom van De Slaapwinkel te bezoeken. Via deze zogenaamde “call-to-actions” ontstaat er een actieve, dynamische relatie met de surfer, die hierdoor wordt aangezet initiatief te nemen en contact te maken.
Opnieuw een sterke realisatie met duidelijke WebKrunch signatuur!