Jan Van Hove

Jan Van Hove is al even aanwezig op het internet. Op zijn veertiende ontwierp hij zijn eerste website, en vanaf toen is hij door het web gebeten. Meer nog. Sinds de oprichting van WebKrunch in 2011 deelt hij zijn passie en kennis met anderen in trainingsessies op maat of lezingen aan grotere groepen.

Webdesign & webontwikkeling Jan Van Hove

WebKrunch verzorgde de het webdesign, de webontwikkeling, de SEO copywriting en de zoekmachineoptimalisatie van de Jan Van Hove website.

Webdesign

Gebaseerd op de wensen van de klant maakte WebKrunch een eerste design in Photoshop. Dit design werd voorgesteld aan de klant in .PDF en op basis van bemerkingen bijgestuurd waar nodig.

Een “webdesign” bestaat steeds uit een vooropmaak van elke (mogelijke) pagina van de website. Zo krijgen onze klanten reeds op voorhand een idee van hoe de afgewerkte website eruit zal zien.

Specifieke, gevraagde accenten:

  • Stijlvol
  • One-pager (Eén-pagina-website)

Webontwikkeling

De website van Jan Van Hove werd gebouwd op het CMS WordPress. Dit is een “open source content management system” dat developers toelaat sterke, dynamische websites te maken, die steeds gemakkelijk aan te passen zijn door de klant en/of beheerder.

Zoals bij alle door WebKrunch gemaakt websites werd ook hier ruim voldoende aandacht geschonken aan de mobiele versie van de website. Deze is namelijk volledig responsief en past zich aan aan alle courante resoluties en media formaten (PC, laptop, tablet, smartphone, …).

SEO copywriting

Goede tekst is een uiterst belangrijk basisonderdeel van een sterke website, zowel naar de conversie van bezoekers toe, als het scoren in de zoekmachines. WebKrunch schreef de teksten voor de Jan Van Hove website.

Specifieke, gevraagde functionaliteit:

  • Alle inhoud gepresenteerd op één pagina
  • Vlotte overgangen tussen de verschillende elementen aan de hand van een sticky navigatie (menu dat altijd zichtbaar is)
  • Parallax effect voor achtgergrondfoto’s: foto’s bewegen niet mee met de voorgrond/tekst van de website.

Zoekmachineoptimalisatie

Elkeen van onze projecten verlaat de studio pas nadat het voorzien is van een “volledige zoekmachineoptimalisatie”. WEO is bij WebKrunch niet optioneel, aar een vast onderdeel van elk project; dat reeds begint bij het intake gesprek. Een gezonde score in de zoekmachines vraagt een uitgebreide aanpak: goede paginatitels, sterke metadescriptions, open graph meta tags, correcte title tags, propere html, enzovoort. Ook voor de Jan Van Hove website werd alles uit de kast gehaald.

02WebKrunch in de spotlight.Wat onze klanten over ons vertellen

Rob Swolfs

Recensie via Sortlist
"WebKrunch bouwde de volledige website van mijn bedrijf. Maatwerk tot in de puntjes, dat moet gezegd. Zowel op het gebied van functionaliteiten, SEO als design werden mijn aanwijzingen stipt gevolgd. En als dat niet gebeurde, was daar een bijzonder goede reden voor, onderbouwd met advies dat hout sneed - en, toegegeven, dat het eindresultaat gewoon beter maakte. "

Ilse Sneyders

Recensie via Google
"Er werd echt geluisterd en op maat van mijn noden en doelpubliek een concept uitgewerkt. Veel terugkoppeling en mogelijkheid tot eigen inbreng."

Katleen Eeckels

Recensie via Facebook
"Ik ben héél tevreden over mijn nieuwe website. Goede en snelle service! De website was voor de deadline klaar. Ik heb er positieve reacties over gekregen."

Wilt u meer klanten aantrekken via uw website, beter scoren in de zoekmachines of écht communiceren via sociale media?

Contact