My-Body

My-Body in Geel

Klant : My-Body
webkrunch-realisaties-my-body

My-Body Schoonheidssalon

Na haar opleiding Schoonheidszorg startte Sylvana Mellebeek in 2010 met My-Body. Je kan bij haar terecht voor een betrouwbaar en gepersonaliseerd verzorgings- en schoonheidsadvies.

Op haar website vind je meer informatie over de mogelijkheden bij My-Body. Ontdek bijvoorbeeld wat professionele gelaats- en lichaamsverzorging met producten van de allerbeste kwaliteit voor je lichaam kunnen betekenen.
Naast huidbehandelingen kan je bij My-Body terecht voor manicure, pedicure, het plaatsen van gelnagels, make-up, afslanking- en voedingsadvies.

bekijk de Facebookpagina van My-Body

Nobody cares more for your body!

My-Body is al sinds 2010 bekend voor betrouwbaar en gepersonaliseerd verzorgings- en schoonheidsadvies.

Het salon biedt tal van mogelijkheden gaande van gelaats- en lichaamsverzorging, huidverzorging tot manicure, pedicure en zelfs voedingsadvies. Ook ontspannende massages zitten in het aanbod. Ook voor een PowerSlim behandeling kunt u terecht bij My-Body. Het betreft een wetenschappelijk ondersteund afslankprogramma op basis van koolhydraatarme voeding.

Met PowerSlim is het mogelijk om op een doeltreffende manier gewichtsverlies te realiseren met blijvend resultaat. Een ervaren voedingscoach zorgt hierbij voor de nodige begeleiding, ook om het streefgewicht te behouden. Wie graag een paar kilootjes wil verliezen, kan bij My-Body terecht.

De opdracht van WebKrunch werd duidelijk omschreven: via een Facebook-campagne ruchtbaarheid geven aan de PowerSlim behandeling en hierbij vooral de diensten van My-Body aanprijzen.

Nobody cares more for your Facebookpage!

De Facebook-pagina van My-Body werd grondig onder handen genomen. Zowel informatief als qua communicatiemogelijkheden werd de pagina verrijkt.

Het tot stand brengen van een contact tussen de bezoeker van de website en de uitbater ervan werd aanzienlijk vergemakkelijkt en zelfs gestimuleerd. Via de Facebook-pagina kan de bezoeker online een reservatie maken, een chat beginnen, een bericht versturen, informatie over tarieven en openingsuren terugvinden, zogenaamde call-to-actions.

Ook de informatie over het salon zelf werd op de pagina aangevuld en herschikt. Een nieuwe profielfoto, een nieuwe omslagfoto, het verhaal van de eigenares. WebKrunch voorzag vanuit ieder van deze elementen de nodige links naar de website.

WebKrunch maakte het mogelijk om met een democratisch budget de visibiliteit van de website aanzienlijk te verhogen en de klant nieuwe afspraken te bezorgen.

Contacteer ons

Ook scoren met een nieuw project? Contacteer ons dan vandaag nog!

+32 (0) 3 435 02 05

Enkele van Onze klanten

webkrunch-xenius
webkrunch-century-21-logo
Referentie Logo Vlaamse Overheid
webkrunch-referenties-copandi
Referentie Logo Keurslager
Referentie Logo Just Eat
Referentie Logo Essensys
Referentie Logo Zanza.be
Referentie Logo De Somer
Referentie Logo Antwerp Rehab Training
Referentie Logo Ginotti
Referentie Logo Dagvers
Referentie Logo Woordnatie
Referentie Logo Baltic Adventures
Referentie Logo Gelato Factory
Referentie Logo Chairz
Referentie Logo Styllies
Referentie Logo Netflow IT
Referentie Logo VC Schilderwerken
Referentie Logo DD Architect
Referentie Logo Coachingplanet