My-Body in Geel

My-Body Schoonheidssalon

Na haar opleiding Schoonheidszorg startte Sylvana Mellebeek in 2010 met My-Body. Je kan bij haar terecht voor een betrouwbaar en gepersonaliseerd verzorgings- en schoonheidsadvies.

Op haar website vind je meer informatie over de mogelijkheden bij My-Body. Ontdek bijvoorbeeld wat professionele gelaats- en lichaamsverzorging met producten van de allerbeste kwaliteit voor je lichaam kunnen betekenen.
Naast huidbehandelingen kan je bij My-Body terecht voor manicure, pedicure, het plaatsen van gelnagels, make-up, afslanking- en voedingsadvies.

Nobody cares more for your body!

My-Body is al sinds 2010 bekend voor betrouwbaar en gepersonaliseerd verzorgings- en schoonheidsadvies.

Het salon biedt tal van mogelijkheden gaande van gelaats- en lichaamsverzorging, huidverzorging tot manicure, pedicure en zelfs voedingsadvies. Ook ontspannende massages zitten in het aanbod. Ook voor een PowerSlim behandeling kunt u terecht bij My-Body. Het betreft een wetenschappelijk ondersteund afslankprogramma op basis van koolhydraatarme voeding.

Met PowerSlim is het mogelijk om op een doeltreffende manier gewichtsverlies te realiseren met blijvend resultaat. Een ervaren voedingscoach zorgt hierbij voor de nodige begeleiding, ook om het streefgewicht te behouden. Wie graag een paar kilootjes wil verliezen, kan bij My-Body terecht.

De opdracht van WebKrunch werd duidelijk omschreven: via een Facebook-campagne ruchtbaarheid geven aan de PowerSlim behandeling en hierbij vooral de diensten van My-Body aanprijzen.

Nobody cares more for your Facebookpage!

De Facebook-pagina van My-Body werd grondig onder handen genomen. Zowel informatief als qua communicatiemogelijkheden werd de pagina verrijkt.

Het tot stand brengen van een contact tussen de bezoeker van de website en de uitbater ervan werd aanzienlijk vergemakkelijkt en zelfs gestimuleerd. Via de Facebook-pagina kan de bezoeker online een reservatie maken, een chat beginnen, een bericht versturen, informatie over tarieven en openingsuren terugvinden, zogenaamde call-to-actions.

Ook de informatie over het salon zelf werd op de pagina aangevuld en herschikt. Een nieuwe profielfoto, een nieuwe omslagfoto, het verhaal van de eigenares. WebKrunch voorzag vanuit ieder van deze elementen de nodige links naar de website.

WebKrunch maakte het mogelijk om met een democratisch budget de visibiliteit van de website aanzienlijk te verhogen en de klant nieuwe afspraken te bezorgen.

02WebKrunch in de spotlight.Wat onze klanten over ons vertellen

Rob Swolfs

Recensie via Sortlist
"WebKrunch bouwde de volledige website van mijn bedrijf. Maatwerk tot in de puntjes, dat moet gezegd. Zowel op het gebied van functionaliteiten, SEO als design werden mijn aanwijzingen stipt gevolgd. En als dat niet gebeurde, was daar een bijzonder goede reden voor, onderbouwd met advies dat hout sneed - en, toegegeven, dat het eindresultaat gewoon beter maakte. "

Ilse Sneyders

Recensie via Google
"Er werd echt geluisterd en op maat van mijn noden en doelpubliek een concept uitgewerkt. Veel terugkoppeling en mogelijkheid tot eigen inbreng."

Katleen Eeckels

Recensie via Facebook
"Ik ben héél tevreden over mijn nieuwe website. Goede en snelle service! De website was voor de deadline klaar. Ik heb er positieve reacties over gekregen."

Wilt u meer klanten aantrekken via uw website, beter scoren in de zoekmachines of écht communiceren via sociale media?

Contact