Een nieuwe website voor ‘the new kid in town’
De opdracht voor WebKrunch was om een supermoderne website te creëren die de aandacht zou trekken. Het logo van MyForma moest hierin een centrale plaats krijgen. Ook diende de website dusdanig geoptimaliseerd worden dat hij zo hoog mogelijk in de lijst met zoekresultaten van Google zou verschijnen.
Na regelmatig overleg kwamen het team van WebKrunch en het team van MyForma tot overeenstemming over de te volgens strategie wat betreft webdesign en structuur van de nieuwe website. Daarna begon het ontwerpen van een fraai en zeer in het oog springend design. Ook werd een duidelijke structuur aangebracht waarmee de website tegelijkertijd zeer gebruiksvriendelijk werd.
Fris en sprankelend
Het krachtig logo van MyForma moest enigszins aangepast worden, zodat het één geheel vormde met het design van de nieuwe website van MyForma. Dat leverde geen problemen op, want de veranderingen waren minimaal en gingen niet ten koste van de herkenbaarheid.
Het resultaat is een website met een frisse en sprankelende uitstraling die perfect past bij het imago van MyForma Ook is door de optimalisatie van de website uiteindelijk meer traffic ontstaan.