Privacy Office

Privacy Office in Antwerpen

Klant : Privacy Office
webkrunch-realisatie-privacy-office

Privacy Office – Rudi Vandevyvere

Rudi Vandevyvere heeft meer dan 30 jaar ervaring in het bedrijfsleven.

Vanuit een opleiding economie ontwikkelde hij een passie voor bedrijfsprocessen binnen kmo’s.

Het belang om bedrijfsprocessen te modelleren, is niet nieuw. Het feit dat kmo’s zich proces-gedreven organiseren, verbaast inmiddels ook niemand meer.

Iedere onderneming beschikt over een enorme berg aan informatie en gegevens. De relevantie en betrouwbaarheid van deze data zijn belangrijk voor beleidsvorming binnen de onderneming en om de gekozen bedrijfsstrategie op te volgen.

Ook de beveiliging van data is aan de orde.

In het kader van een recente Europese wetgeving (AVG – GDPR) dienen ondernemingen thans te voldoen aan een aantal nieuwe voorschriften inzake de beveiliging van persoonsgegevens.

Als erkende Data Protection Officer is Rudi Vandevyvere de geschikte persoon om het belang van de AVG – GDPR toe te lichten en de implementatie ervan binnen uw bedrijf in een stappenplan samen te vatten en te begeleiden.

Bekijk de website van Privacy Office

Vier ondertussen zeer gekende letters… G-D-P-R

De perceptie van gegevensbescherming kende in de loop van het jaar 2018 een belangrijke ontwikkeling. Het schouderophalen uit 2017 maakte plaats voor een voorzichtige interesse. Veel bedrijfsleiders in het KMO-segment informeerden naar de inhoud en implicaties van de nieuwe privacy-wet.

Die interesse is geheel terecht.

Het inluiden van een digitaal of online tijdperk is allang geen hot-news meer, gegevensbescherming is dat des te meer. Sporadische berichtgeving over belangrijke lekken (topje van de ijsberg?) en de systematische handel in persoonlijke gegevens van consumenten gaven duidelijk aan dat we aan een logische regelgeving toe waren, die consequent moest worden ingevoerd en toegepast.

De regelgever, in casu de Europese overheid, was zich hier terdege van bewust.

Men voerde een aantal praktische modaliteiten in, die ondernemingen op korte termijn kunnen, zelfs moeten invoeren. Denk hierbij aan een kort protocol in geval een datalek optreedt of een betrokkene een inzage-verzoek indient. Ook het verwerkingsregister, dit is een overzicht van processen waarin persoonsgegevens worden verwerkt, behoort tot de “must-have’s”.

Mits de juiste begeleiding kan iedere KMO zich op korte termijn in regel stellen. U dus ook!

Online strategie om beter bewustzijn te genereren

WebKrunch aanvaardde de opdracht om deze duidelijke boodschap de digitale ether in te sturen en hierbij te zorgen voor een maximale respons.

De juiste mix van moderne mediakanalen werd samengesteld. De basis hiervan wordt gevormd door een professionele one-page website, duidelijk gestructureerd, aantrekkelijke design, inhoudelijk transparant, … uiteraard met herkenbare WebKrunch signatuur.

Aan de landingspagina werd een bedrijfsaccount op LinkedIn gekoppeld, waarop menige reacties op de advertentiecampagne (eveneens op LinkedIn) terecht komen. Alles keurig binnen budget, met een aanzienlijke ROI.

Mission accomplished!

Contacteer ons

Ook scoren met een nieuw project? Contacteer ons dan vandaag nog!

+32 (0) 3 435 02 05

Enkele van Onze klanten

webkrunch-xenius
webkrunch-century-21-logo
Referentie Logo Vlaamse Overheid
webkrunch-referenties-copandi
Referentie Logo Keurslager
Referentie Logo Just Eat
Referentie Logo Essensys
Referentie Logo Zanza.be
Referentie Logo De Somer
Referentie Logo Antwerp Rehab Training
Referentie Logo Ginotti
Referentie Logo Dagvers
Referentie Logo Woordnatie
Referentie Logo Baltic Adventures
Referentie Logo Gelato Factory
Referentie Logo Chairz
Referentie Logo Styllies
Referentie Logo Netflow IT
Referentie Logo VC Schilderwerken
Referentie Logo DD Architect
Referentie Logo Coachingplanet