Een nieuwe website voor ‘the new kid in Deurne’
De opdracht voor WebKrunch was om een supermoderne webshop te creëren die de aandacht zou trekken. Het logo van 3B Plasticts en Grafonline moest hierin een centrale plaats krijgen. Ook diende de webshop dusdanig geoptimaliseerd worden dat hij zo hoog mogelijk in de lijst met zoekresultaten van Google zou verschijnen.
Na regelmatig overleg kwamen het team van WebKrunch en Amand van Wauwe tot overeenstemming over de te volgens strategie wat betreft webdesign en structuur van de nieuwe webshop. Daarna begon het ontwerpen van een fraai en zeer in het oog springend design. Ook werd een duidelijke structuur aangebracht waarmee de webshop tegelijkertijd zeer gebruiksvriendelijk werd.
Fris en sprankelend
Het herkenbaar logo van 3B Plastics en Grafonline moest enigszins aangepast worden, zodat het één geheel vormde met het design van de nieuwe website van Regenwaterton. Dat leverde geen problemen op, want de veranderingen waren minimaal en gingen niet ten koste van de herkenbaarheid.
Het resultaat is een webshop met een frisse en sprankelende uitstraling. Ook is door de optimalisatie van de webshop uiteindelijk meer traffic ontstaan.
Webdesign volgens WebKrunch
Webdesign gaat veel verder dan alleen een mooi plaatje en een paar leuke kleurtjes. Het design van uw webshop moet uitstralen waar u en uw organisatie voor staan. Wat is uw product? Wat is uw visie? Wat is uw doelgroep? Daarnaast houdt WebKrunch altijd rekening met recente trends en ontwikkelingen op het gebied van webdesign.