Wolf Clothing Brand

Wolf Clothing Brand in Tessenderlo

Klant : Wolf Clothing Brand
webkrunch-realisatie-wolf-insta

Wolf Clothing Brand, het merk voor de hedendaagse heer.

Het merk voor de hedendaagse heer. Lijkt een beetje wazig? Denk nog eens na. Wolf vertegenwoordigt een vrije geest. Onbeperkt door nutteloze conventies of door de mens gemaakte concepten zoals limieten. Of grenzen.

Niels Wouters (oprichter van Wolf Clothing Brand) begon te spelen met het idee om zijn eigen merk te creëren nadat hij gefrustreerd was door het gebrek aan kwaliteit (en gewoon goed uitziende kleding) in de huidige markt.

WOLF is het symbool van karakter, intelligentie, onafhankelijkheid, kracht, ondernemerschap en natuurlijk klasse.

Wolf is uniek, eerlijk, anders en vooral helemaal jij!

bekijk de Instagrampagina van Wolf Clothing Brand

Stand out from the pack…

Een nieuwe kledinglijn voor de hedendaagse gentleman, die onafhankelijk en zelfbewust is, zijn vrijheden kiest en weet wat hij wil.

Niels Wouter is zo’n vrije moderne man, op zoek naar nieuwe ervaringen, zelfontwikkeling en groei. Trouw aan principes, maar tegelijkertijd open-minded en creatief. Op zoek naar gelijkgestemden, een gemeenschappelijk streven naar verbetering, maar ook naar individuele erkenning.

Wolf Clothing Brand biedt een alternatief en onderscheidt zich van traditionele kledingmerken. Vernieuwend, stijlvol, kwaliteitsvol, herkenbaar, … anders. Wolven herkennen er zich onmiddellijk in!

WebKrunch in de social-media-roedel van WOLF

WebKrunch kreeg de opdracht om de merknaam via sociale media te boosten.

Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met tussenkomst van een professionele redactie, de inhoud verzorgen. Hoofdkenmerken zijn interactie en dialoog tussen de gebruikers.

WebKrunch noemt dat strategische online communicatie met een meetbaar rendement.

Facebook en Instagram werden gekozen als mediakanalen om periodieke acties te lanceren. Steeds in nauw overleg met de opdrachtgever publiceerde WebKrunch nieuwsberichten, acties, quotes en ook advertenties. De hele campagne was er op gericht de juiste bezoekers aan te spreken en het aantal conversies te verhogen.

Het komt er per slot van rekening op aan marketinginspanningen te doen lonen.

De dagelijkse opvolging van Facebook en input op Instagram hebben inmiddels tot respectievelijk meer dan 2.000 likes en 17.000 volgers geleid. Bovendien zijn de resultaten op het gebied van merchandising meer dan bevredigend.

WebKrunch telt er weer een tevreden klant bij.

Contacteer ons

Ook scoren met een nieuw project? Contacteer ons dan vandaag nog!

+32 (0) 3 435 02 05

Enkele van Onze klanten

referentie-logo-century-21
Referentie Logo Vlaamse Overheid
Referentie Logo Just Eat
Referentie Logo Bouteligier & De Kerf
Referentie Logo Keurslager
Referentie Logo Essensys
Referentie Logo Zanza.be
Referentie Logo De Somer
Referentie Logo Antwerp Rehab Training
Referentie Logo Ginotti
Referentie Logo Dagvers
Referentie Logo Woordnatie
Referentie Logo Baltic Adventures
Referentie Logo Gelato Factory
Referentie Logo Chairz
Referentie Logo Elzenhof Lier
Referentie Logo Styllies
Referentie Logo Netflow IT
Referentie Logo VC Schilderwerken
Referentie Logo DD Architect
Referentie Logo Coachingplanet